torsdag 1 maj 2008

Ganska ynkligt

Aubi stod där på tryggt avstånd från Haala och väntade på att den långdragna striden skulle ta slut. När Allisarna väl intagit byn galopperade Aubi in. Det var några små ihopsamlade saker som skulle lämnas in och i utbyte fick Aubi en liten sak som jag inte vet vad den ska användas till. Sparar väl den saken ett tag. Hur som helst så kändes det lite fånigt att Aubi likt en drottning tågade in i staden efter att andra gjort jobbet med att säkra platsen. Men jag antar att ingen märkte drottning Aubis intåg och hennes ännu snabbare avfärd. Inte fick Aubi dröja kvar längre än absolut nödvändigt. Hordisarna kunde komma när som helst och göra anspråk på byn och då ville jag att Aubi skulle vara långt borta. Suck, så sorgligt!

"When the night has come, and the land is dark. And the moon is the only light we will see. No, I won't be afraid, oh, I won't be afraid just as long as you stand, stand by me. So darlin', darlin' stand by me. "

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

You've Got Mail!

Anonym sa...

Selks - Så trevligt.

Anonym sa...

Hej

Av någon anledning handlar allt här om WOW B-).

Läste om detta företag:

http://www.t-post.se/about.asp?issue=35

väldigt rolig ide!

Och här är länken till artiklen i DI

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2008\05\02\282250§ionid=Dinapengar

Inte så farligt dyrt heller !

Anonym sa...

Såg att du var i Nagrand!

Spara allt kött du får där och lägg d i valvet, finns mycke pengar i d.

Specielt Talbuk & Clefthoof.

Fisket i Nagrand är ochså bra, Spara Bluefish och mudfish.

Anonym sa...

Selkss - Får jag be att du förklarar för mig. Idén är jättekul speciellt om trycket är specialdesignat(nu låter jag märkvärdig).

Jag har sparat köttet från Nagrand. Skulle fråga dig om du var intresserad. Nu vet jag.