lördag 3 maj 2008

Lärdomar

Åhå jaja, så det kan gå. Nu förstår jag varför man inte ska ta genvägar med flying mount. Aubi blev nedskjuten, inte bara en gång utan två. Ett ställe var rysligt otrevligt, Forge Camp Terror. Aubis rustning blev röd på nolltid och då var det lätt att välja ängeln vid kyrkogården.

Och så har jag förstått att det går att skjuta på Aubi när hon flyger för lågt. Nu undrar jag, är det något mer jag bör veta?

"Well you can bump and grind. It is good for your mind. Well you can twist and shout, let it all hang out. But you won't fool the children of the evolution. No you won't fool the children of the revolution, no no no."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Trulli sa...

Hoppa inte av i luften! lol

Trulli

Anonym sa...

Trulli - haha, det kan jag undvika. Men man vet aldrig ibland slinter fingrarna.