fredag 5 december 2008

Earn an achievement

Naturligtvis har Aubi gjort ett besök hos frissan, fattas bara. Alla frisyrer, hårfärger och smycken har testats. Resultatet blev inget alls. Jag gillar Abuis flätor och konstigt nog så passade inte någon annan hårfärg än den hon har. Hm, får ta mig en funderare på hur tråkig jag egentligen är när det kommer till att förändra. Strunt samma, i alla fall så fick Aubi inte någon ny frisyr, ingen ny fräsch hårfärg eller nya smycken. Aubi är Aubi, torrbollen, det bara är så.

Förresten är Aubis Achievements eftersatta, hon har nästan inte lyckats med något utom att fiska, laga mat och göra bandage. Helt klart ingen äventyrlig upptäcksresande, nej mer åt det stillsamma som att sitta hemmavid framför brasan och virka spetsdukar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Aubi är bäst och alla gånger bäst i hela WOW. Bara älksar att läsa om henne.

Anonym sa...

Jag är lika tråkig, kan inte föreställa mig att selks skulle ändra frisur eller nåt. Jag är nog lika tråkig i verkliga livet, alltid samma gråa eller svarta konstumer! Äger dock ett par boots B-), vilken vilding jag är!

d e kanon att du börjat på bloggen igen, älskar den morgon rutinen!

Anonym sa...

Och förresten är jag väldigt lessen idag! Jag kom inte in i D.E.T.H.A. Campen igår, tydligen måste jag ha råkat ge mig på något jag inte borde B-(.


What comes around, goes around!

Anonym sa...

Hej Lina - jag tackar och niger. Det var jättekul att du uppskattar bloggen.

Anonym sa...

Selks - härligt att jag kan glädja också dig.

När Selks inte kom in i DETHA var hon röd då? Om Selks nyss dödat ett djur får hon utstå spott och spe.

Anonym sa...

Minns inte om hon var röd? Men djur dödar man jo för jämnan i wow, så d var säkert så!

Anonym sa...

Selks - vilding där, ett bar boots gör mannen.

Anonym sa...

Selks - jo i campen är det djurrättsaktivister och ve den som dödar ett djur i deras närhet.