söndag 21 december 2008

Roande

Sista rycket och äntligen level 74. Questen som förde Aubi upp ett steg i rang var "utedasset". Jag gillar den questen omåttligt. Den får mig att skratta. Aubi fick besöka uthuset tre gånger på raken bara för att roa mig.

Antalet quester är nu 198 och hur många gånger Aubi blivit gankad vill jag inte veta längre. Något jag ständigt återkommer till är att de Hordisar som attackerar när Aubis händer är upptagna i kamp med monster är riktiga ynkryggar. Det finns ett ord som passar på de spelarna men det ordet vill jag inte ta i min mun, inte heller sätta på pränt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, den questen är pinig.

Anonym sa...

Grattis till 74. Nyfiken på ordet du inte vill använda. :)

Anonym sa...

Snygge - kan jag tänka mig att du är nyfiken på. Du får använda fantasin.

Anonym sa...

Nina - viss är den härlig och skämmig.