fredag 7 mars 2008

Felwood Cry baby cry blues

Det är tur att jag inte vet vem som döljer sig bakom busen. Om jag vetat det så skulle jag ha ringt till mamman och bett henne ta i busen i örat, hårt. Och det vet vi alla att mammors bannor inte är roliga oavsett vilken ålder vi är i.

Aubi bjuder upp monster en efter en till lustig dans, en svängom med Aubis glödande stav. Ja just det, level 55 och halvvägs till 56. Rasande snabbt är inte ett kännetecken för mitt spelande men nu ikväll var jag i mitt esse.

"Listen good people I'll tell you some truth I got no reason to lie to you. I'm as clean as a hounds tooth, I still love the woman of my youth. The lord on my behalf doth pray he's with me even in harm's way."

"Andra bloggar om: , , , "

2 kommentarer:

Anonym sa...

HHHMMMM så du menar att Selkss kan ha haft rätt!! d är inte omöjligt att nå 58 på 4 dagar!

Interssant !!!

Anonym sa...

Det återstår att se, ännu är målet inte nått. För mig tog en level ungefär fyra och en halv timme med "rested"-bonus. Och jag tycker att det var väldigt styvt jobbat.

Jag skulle gärna se att Selkss har rätt.