tisdag 4 mars 2008

Improved version

Kära nån då, jag tror jag råkat ut för en nytändning. WoW känns glädjande nytt igen. Under en tid har jag tvekat till att ta steget till Outland men nu börjar det åter kännas lockande. Jag tror att det är den där obehagliga upplevelsen i Blasted lands som spökat och lagt sordin på en del av äventyrslusten. Det har inte varit att jag funderat så mycket på den händelsen men i och med att jag då och då återkommer till den vet jag att det påverkade mig starkt. Och det är jag själv som tillåter den händelsen att hämna mig. Dags att ta kontrollen, bla bla och så. Är jag ett våp eller en vuxen kvinna? Jag vill gärna se mig själv som det senare även om inte alla är beredda att hålla med mig. I WoW sammanhang är det nog ändock lite tveksamt det här med vuxenhet och lutar väl mer åt våp även om jag inte riktigt vill kännas vid det.

"Never talking just keeps walking. Spreading his magic. Sun is shining, clouds have gone by. All the people give a happy sigh. He has passed by giving his sign. Left all the people feeling so fine."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött B-)

Finns väldigt vackra områden i Outland Nagrand är ett av de. Till och med många av monstren är trevliga! Noshörning, Elefant, Springbock mfl.

Första området är tråkig öken, men sen blir d bara bättre. Fisken är finare, expen bättre, brasan brinnar längre. Dags att expa som en tok, lvl 58 är målet. sen går d fort som f## 58-60 är de snabbaste levelsen i spelet, nästan som från 1 till 2. 1 timme = 1 level. efter 60 tar d lite längre tid, för mig ca. 5-6 timmar per level.

CYA in OUTLAND !!

Anonym sa...

Oh, det låter som lika behagligt och trevligt som ett besök till Kolmården.
Några småärenden att uträtta först sedan får Aubi glöda.