onsdag 26 mars 2008

Spännputtar

När Aubi sprätte till liv i Zangarmarsh kryllade det av lvl 70 Hordisar där. Det var den där typiska exalterade stämningen då alla studsade, spände muskler och de som kunde gjorde sig märkvärdiga med spells. Känner igen det där mönstret, typiskt för spännputtar och brösttrummare. Det är ett bekant beteende som förekommer i verkliga livet också. Aubi försökte så diskret som möjligt smyga därifrån. Det blev att söla runt i Shattrath istället.

Försökte mig på en quest lite senare men jösses vilka otäckingar till monster. Det var stora dammiga och jättejobbiga. När Aubi väl fått ner de begärda sex så var nästa quest att döda 12 st. Ja vad ska man säga mer än "pest och pina, jag ger upp".

"And everybody knows that it's now or never. Everybody knows that it's me or you. And everybody knows that you live forever. Ah when you've done a line or two. Everybody knows the deal is rotten. Old Black Joe's still pickin' cotton for your ribbons and bows and everybody knows."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inget roligt med spännputtar B-).

Jag valde Tailoring & Enchanting, er i skrivande stund i lvl 237 & 160 och en sjuhelvetes mycke guld fattigare, ca. 300g ush o jag som skulle spara till flying mount B-(. Men va fan, när man bara har roligt. Jag har helt enkelt inte tålamodet att bara expa, måste hela tiden hitta nya grejor att göra.

Jag har iochförsig hittat ett nytt fiske ställe som är hur bra som hälst, problemet är att man måste ha flying för att komma dit B-(. Och för tillfället innebär d att jag måste skaffa ca. 2.500.000 i exp för att nå lvl 70. Inte så farligt egentligen om jag verkligen tog tag i d så skulle d ta max 25 timmar, men istället har jag spenderat 5 timmar o 300g på att levla professions, som jag kanske tröttnar på om 1 vecka endå (jag har tidigare haft enchanting men bytte B-)).

Va sägs om att expa lite i kväll ?? frugan ska ut med kompissar, så 1 3-4 timmar skulle vi kunna köra. Jag har hittat en ny sjö, som ger lite bättre exp ?

Anonym sa...

Selkss - Jättekul, då säger vi så. Vi tar en dust med undervattensmonster.
Så bra att du hastar på med tailoring för Aubi behöver verkligen en långrock och nya rymligare väskor.