fredag 21 mars 2008

Långsamt

Tillbaka i Zangarmash även om det inte är där jag vill vara. Behöver komma upp i level innan Aubi tar itu med andra länder. Att jaga efter ålar för att få ålfilé var en mödosam historia. Simmade runt i en evighet för några ynka filéer. Jag hann med två fika och en paus bara för att återhämta mig. Ålarna var ena riktigt svårklådda monster. Inte hamnade några skojiga saker i Aubis väska heller. Hur det än är så är miljön i Zangarmash lite trevligare än Hellfire.

Det finns en quest i Zangarmash som jag hoppas ska ge Aubi en bättre rock. Men det är naturligtvis en quest med en grotta inblandad, självklart. Och så är jag lycklig över att Aubi fått nya axelskydd, små nätta söta saker. Mycket snyggare än blafforna hon hade tidigare.

"You can pawn your watch and chain but not that feel. It always comes and finds you. It will always hear you cry. I cross my wooden leg and I swear on my glass eye. It will never leave you high and dry, never leave you loose. It's harder to get rid of than tattoos. But there's one thing you can't do, is lose that feel. "

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: