lördag 1 mars 2008

Så ett frö

Men vart ska Aubi ta vägen nu? Står här igen och undrar. Någon som har användning för en präst? Duktig på att predika men illa på att slåss. Säkert till nytta för någon kan jag tänka.

Gjorde en lustig quest idag. Fick en säck med frö och en väska. Tillsammans med jord från Un Goro skulle fröna kultiveras en i taget och så fick jag någon liten blomma för besväret. Mellan varje planta var 10 minuter cooldown. Inte kunde jag motstå att så frön. Fick tillslut en belöning i form av en påse med lite smått och gott i. Och så hade massor av tid passerat.

"Misty morning. Clouds in the sky. Without warning a wizard walks by. Casting his shadow, weaving his spell. Flowing clothes, tinkling bell."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej

Känner inte igen den questen låter liter kul o annerlunda !

Jag kan inte spela B-(

Min char är under flytt, denna flytt måste tydligen godkännas av Blizzard! Får väl se om detta är klart till ikväll, så jag kan lira på Trollbane !!!

Anonym sa...

och jag som hadde tänkt vara med i Fishing extravagance kl. 14.00. Fan fan fan !

Aubi sa...

Ja det var en udda quest. Jag har kvar väskan och kan köpa nya frön om jag nu vill leka trädgårdsmästare igen.

Jättekul att du kommer. Ser fram mot det här äventyret. Och oj oj att du missar tävlingen.

Anonym sa...

Du får säga till om du har något du behöver hjälp med ! Gärna om d är svårt B-), vi kan jo tex. ta en instance Zul'farack ligger väl vid gatgezstan. d ligger ialla fall någon där. Då kanske vi kan ta med ett par från guilden! Eller den instancen i SW, den e jo inte så svår, bra träning eller den i westfall. Your Choise my friend!