tisdag 4 mars 2008

Tänker tanken i alla fall

Det finns en quest i Aubis quest-tablå som innebär PvP. Att den finns kvar där beror mest på att jag blir lite munter när jag ser den. Aubi och PvP, som om det skulle hända. Tanken på PvP är i alla fall roande.

Andra quester som inte blivit gjorda är besök i grottor. De kommer inte heller att avslutas i brådrasket. Men de får vara kvar för man vet aldrig när rätt tillfälle dyker upp och det kan hända att jag blir tillräckligt morsk en dag.

Jag har lekt med tanken på att raida. En liten raid, en enkel och snabbt övergående. Det skulle vara intressant att busa och skrämma slag på mig själv. Kan tänka mig att en raid-övning skulle innebära en super adrenalinchock och skulle förmodligen kräva flera timmars cooldown för min del.

Och tänk bara att Aubi var i The Barrens och fiskade igen. Nu har jag vågat mig på att vara där två gånger. Det är framsteg. Så visst finns det hopp för mig också.

"Never talking just keeps walking. Spreading his magic. Evil power disappears. Demons worry when the wizard is near. He turns tears into joy. Everyone's happy when the wizard walks by. "

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon!

Gillar de engelska citaten du alltid har med, eller är d inte citat. Hittar du på själv ? isåfall är jag imponerat.

B-)

Men borde inte wizard vara Warlock !! ROFL

B-)

Anonym sa...

Go middag!
Inte hittar jag på texterna själv. Det är texter från sånger, musik som jag lyssnar på.
Ibland faller sig textcitaten utomordentligt väl passande för just en specifik händelse. Oftast är det en händelse i WoW som gör att just den sångtexten citeras. Och den idag är väldigt passande för äventyret igår.

Anonym sa...

Uppdatering - texten är från en låt av Black Sabbath.