torsdag 6 mars 2008

Redo för strid

Aubi ska ta upp kampen i Felwood istället för Winterspring. Behöver nog lite högre level innan Winterspring. Imorgon börjar slaget om Felwood. Det känns så ibland, som om Aubi var en soldat som väntar på gryningen och den kommande striden. Jag upplever inte Aubi som en hjältinna utan mer som en fotsoldat som med sammanbitna käkar gör sig redo och vet att många monster väntar. Jag ser över utrustning och vapen, gör plats i väskorna för nya byten och funderar på en strategi. Imorgon kväll då rycker fotfolket ut i strid, Aubi alltså. Generalen är väl jag som sitter i trygghet och håller i styrspaken.

"I am an honest man when I ain't lying. I am a living man when I commence to dying. Bring it down, bring it down on me, put me on a high horse so everyone can see. Then kick the nag and leave me be, swinging from the tree."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej

Lycka till! du kommer att nå 58 över helgen! Bara spring runt sjön hela tiden och farma de levande träden, de spawnar hela tiden så de tar aldrig slut. Spara allt du hittar för där finns mycke pengar att tjäna på de flesta sakarna där. Akta dig lite för monstern som finns i sjön eller vid, de kan vara tuffa i början, ta de vid lvl 56.

Sen innan du börjar ladda ner Titan Panel, då får du en mätare på hur mycke exp du får i timmen, detta ger dig en bra indikator på hur lång tid du har till nästa level. Tror mig minnas att jag låg på ca 50-60.000 i timmen. med 200% exp och övernattar du bara i en Inn så kommer du att ha 200% exp hela vägen till 58. KÄMPA PÅ! Outland är värt d.

Lvl 365 fiske i går, fick in 40 bluefish igår, så när du dingar 55, så skickar jag över några stycken, då ökar du din spelldamage och kommer levla snabbare. marginalerna spelar stor roll om man ska köra ett sånt här pass.

Irontree är ett kanon stället kombinationen bra Loot och exp har jag inte lyckats hitta bättre nån stans för lvl 54-58.

Anonym sa...

Oj oj, nu börjar piskan vina. :)
Tack för tipsen, får hoppas jag inte kommer på skam när det gäller att ta monster på löpande band.
Snyggt jobbat med fiskeriet, inte illa alls. Det blir väl fisktävling för dig på söndag kan jag tänka.

Anonym sa...

Nej tyvärr inte, skulle hämskt gärna vilja vara med i tävlingen, men den är kl. 14.00 och inte sover barnen och frugan då !!!!

Jag spelar jo bara på ikke familietid, e familien vaken är d dem som gäller!!

Trevlig helg förresten!

Ses på söndag kväll i Outland !!!

Ingen press alls nejnejnejåhnej!

35g Cash om du är lvl 58 på Onsdag, d e en utmaning d. och då sponsra jag med 5g extra per dag du når 58 tidigare än onsdag. Altså 50g om du hinner till på söndag kväll, innan 23.59.59.

De är ensamt i Outland ser du !!! Gillet är jo inte direkt nattuglar! B-)

Anonym sa...

A wager, a wager with you my kind Sir. Utmaningen är antagen. Förlorar jag får du 20 gula fiskar. ;)
Ses på söndag och tills det ha det så bra.