onsdag 19 mars 2008

Önskningar besannas

Ett fiskespö rikare. Kvittrade länge av glädje. Så fick Aubi sin efterlängtade hatt också, Mirren´s Drinking Hat. Aubi sörplar i sig mana som en svamp suger i sig vatten så hatten är verkligen lämplig. Skål säger Aubi och höjer flaskan. Men hatten har en timmes cooldown så det blir till att ransonera huttarna.

"Hero, only in the grave are there no dreams. Hero, don't beleive in fate, it ain't what it seems. Hero, you got the fear of the devil burning your soul. Hero, It's the call of the wild. Hero, Tearing your soul."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du fick va du ville B-).

har du fått levlat fiske eller ?

Jag har hittat ett bra ställe att levla, samt kanon dropp. monster lvl 61-63. Inte så långt från Shattrad. 2 pers skulle kunna dra runt där i evigheter och expa och fiska och lätt dra in min 50g i timmen.

Risken är minimal i d området, tror att d är ett område för dig, om du har tröttnat på Hellfire peninsula (man tröttnar ganska fort på d området, iallafal jag). Jag kommer tyvärr inte spela i Påsken, förutom kanske ikväll och måndag kväll.

Om du är på ikväll kan jag visa dig stället?

Ha en trevlig Påsk om vi inte ses ikväll!

Anonym sa...

Åh ja, det låter utomordentligt trevligt att börja fiska. Level 61-63 ska jag väl klara av. Nu hoppas jag verkligen att vi ses ikväll så vi kan ta en paus och ägna oss åt fiske och mys.
Antagligen kommer jag att bli lite ängslig och be om eskort från Hellfire.

Anonym sa...

Eskort fixar vi, annars kan jag summon dig !

Anonym sa...

Tack det låter betryggande. Då kan Aubi räta på ryggen och se stolt ut.