fredag 28 mars 2008

Tempo

Det går undan när medspelare håller upp farten. Inte tid att stå och meditera här inte. Att Aubi kommer på efterkälken måste bero på hennes korta ben, så måste det vara. Ja, igår kväll blev det lite sent och tempot var högt. Jag var helt slut, som om det var jag som sprungit maraton.

Igår kväll var en resa både under och över vatten, det var monster som var mycket starkare än Aubi. Men Aubi var riktigt modig, stod kvar när det blev farligt. Det är bra när andra kan ta striden och Aubi kan trippa i bakgrunden. Hennes flätor snurrar så roligt när hon healar.

"And everybody knows that the Plague is coming. Everybody knows that it's moving fast. Everybody knows that the naked man and woman are just a shining artifact of the past. Everybody knows the scene is dead. But there's gonna be a meter on your bed. That will disclose what everybody knows."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

D var jo kul igår, jag märkte inte att du hamnade på efterkälken ? Du klarade dig väldigt bra och har fått bra kläm på healingen, och ingen panik när vi mötte Horde spelare. Fanns jo till o med en trevlig sån.

Du får säga till om d går för fort! Synd att du inte kunde göra några av questerna B-(.

Anonym sa...

Selkss - jo det var en härlig kväll. Gav väldigt mycket i många avseenden. Att du inte märkte paniken beror på att när jag blir nervös kan jag inte säga något, tunghäfta med fingrarna. Efterkälken för mig är när jag inte är precis i hälarna på dig.
Inte gjorde det mig något att jag inte kunde göra questerna. Jag kommer att be dig att göra om dem med mig när det så är dags. ;)

Anonym sa...

B-)

Då kanske du ställer upp ikväll, har ett par svåra quester att klara av, och d skulle sitta bra med en healer i bakfikan.

Är dock inte 100% på att d blir ikväll, men om så är fallet, och du känner för d,så uppskattar jag din närvaro. Priest passar bra med Locken. Vi dog jo bara 1 gång igår och då var d 8 st lvl 67 monster på oss, mitt fel var d, skulle inte ha dragit på oss så mycke agro, utan att ha full Mana. men men.

Förresten levlade jag Enchanting ytterligare igår så nu börjar d bli användbart, vi kanske ska fixa några enchants till dig och så väskorna såklart som jag lovat. om jag e på ikväll.

Anonym sa...

Selkss - likt en scout, Aubi är alltid redo. Mja nästan. Vi tar det när vi är online samtidigt. Då får vi roa oss grundligt.
Härligt med enchantingen. Raraavis har ett recept(?) som jag tror du kan använda.