torsdag 27 december 2007

Inte alls

Idag har jag inte lekt med Aubi. Tror att jag fick aningen mer än jag tålde igår. Idag blev en vilodag som kanske behövs ibland. Nya friska tag en annan dag.

Undrar om jag någonsin kommer att kunna ge igen, försvara mig. Lite fananamma skulle inte vara så dumt.

"I see a bad moon rising. I see trouble on the way. I see earthquakes and lightning. I see bad times today. Dont go round tonight. Well its bound to take your life. Theres a bad moon on the rise."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Aubi

har precis hittat din blogg och älskar den!
Vilken härlig typ du är!
Blir gärna din medspelare vilken dag som helst!

Och bara på dem igen - snart nog är det du som har övertaget :-)

Ha så kul i Azeroth!

/Trickyvixen

Anonym sa...

Välkommen och tack.
Hoppas verkligen att få övertaget en dag och lite mer av "buss på".
Kom och spela med mig när du vill. Det skulle jag verkligen gilla. Jag blir lite modigare när jag har någon med mig (d v s när jag lyckas hejda flyktinstinkten).