söndag 2 december 2007

Rena semestern

Rantar runt och gör inget vettigt, ungefär. Det bästa med Dustwallow är att här springer Aubi förbi Hordes som inte slår. Har mött flera stycken och de hastar bara vidare. Åh så skönt, det finns hopp. Det är bara en som gjorde Aubi till ett får två gånger men som tur var kom vakter så Aubi hann undan.

Nu har jag en svår quest att göra klart. Smyga in i en by. Det kommer att ta tid. Det tog också väldigt lång tid innan jag fattade hur en raptor skulle fångas med ett rep. Och de där Risen Husk låter faktiskt lite oanständiga när de anfaller, tycker jag.

"I came upon a wedding that old families had contrived; Bethlehem the bridegroom, Babylon the bride. Great Babylon was naked, oh she stood there trembling for me, and Bethlehem inflamed us both like the shy one at some orgy."

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa gång tar jag dig

Anonym sa...

Hittade din blogg av en slump. Tycker att det är en rolig idé=)

Vilken server spelar du egentligen på?

kommer att följa äventyret med intresse.

Anonym sa...

Cardolan: Hej kul att du hittat hit. Jag kände mig lite ensam i mitt spelande då inga vuxna jag känner delar mitt spelintresse. De fnyser mest. Jag spelar på Trollbane, oftast mellan kl 20.00-22.00.

Anonym sa...

Okej sälv spelar jag på alonsus.
Har funderat på att starta upp en ny char på en annan server, kanske träffa lite nya människor.

Anonym sa...

Ja jättekul! Kom så spelar vi ihop.