tisdag 4 december 2007

Ständiga förbättringar igen

Det här blir bara bättre och bättre. Nu håller jag på att lära mig använda min nya förmåga Shadow Form. Inte går det att sitta och slöa till i det här spelet inte. Ständigt lärande pratas det om ibland och WoW är just det, ständigt lärande. Mina vuxna bekanta fnyser åt WoW så jag har full förståelse för hur unga människor kan känna det när de möts av oförstående vuxna.

En ny vän har jag fått också, det är verkligt glädjande. Det är jättekul och det ska blir härligt att få spela ihop. WoW är verkligen ett fantastiskt spel.

Idag är känner jag mig som en urvriden disktrasa, blev upphetsningen för stor igår kanske. Har jag en WoW-baksmälla idag?

"Some women wait for Jesus, and some women wait for Cain so I hang upon my altar and I hoist my axe again. And I take the one who finds me back to where it all began when Jesus was the honeymoon and Cain was just the man."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: