söndag 30 december 2007

Nyårsfirande?

Inte mycket gjort idag. Sprang lite hit och dit men uträttade inte några viktigheter. Var en vända i Stormwind och städade lite i påsarna på banken. Även en baglady behöver hålla ordning. När jag var i stora staden var det en i chatten som alldeles nyligen startat sin karaktär och ville till Ratchet. Han frågade vem han skulle ha med sig dig. En vänlig själ gav råd. Då säger spelaren med den nya karaktären att han inte har några vänner på serven för han har bara spelat Horde på serven. Jag uppfattade det som om han hade ett nytt konto. Och, oj oj, vän av konspirationsteorier som jag är började jag genast tänka spioner och sabotage.

Imorgon är det nyår och om jag får möjlighet ska jag hänga en stund i WoW vid tolvslaget. För visst är det väl fyrverkerier? Och var är bästa platsen för att skåda? Har jag tur så har jag inte somnat till dess.

"Let's walk on by, this time, this time. Let's keep it right, just like it used to be. It's such a long and wasted ride. When you're on your own, when you're all alone. I throw a word in for the real men. Hey driver man, hey cardboard man. On a cardboard scene you know it's never make-believe. Now, do you believe in me? And freedom's only what they strip away from you. You fight back but what you gain is nothing like it.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: