onsdag 5 december 2007

Sida vid sida

Trängdes med en Horde när vi skulle göra samma quest. Det var en lvl 41 så vi hade nog kunnat strida om vi velat. Men det gick bra att samsas. Skönt det, men nog var jag lite misstänksam och tänkte att han bara väntade på rätt tillfälle att hoppa på mig. Men icke, han var artigheten själv och lät mig ta monstret först. Kan låtsas att det var en hövlighet, damerna först. Jag hade nog helst sett att han var den som tog monstret först. Men det var inte riktigt läge att backa ur när han stod och tittade på. Han kunde ha fått för sig att Aubi var en ynklig stackare.

"And we read from pleasant Bibles that are bound in blood and skin that the wilderness is gathering all its children back again."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät som om det skulle vara lite farligt.....

Anonym sa...

Oh ja, men tydligen har jag börjat vänja mig med det farliga också. Snart kanske jag inte alltid springer min väg vid minsta tecken på fara.

Trulli sa...

Jag vill verkligen gratta till lvl 40 och att Du fått ett mount.
GRATTIS!

Trulli

Anonym sa...

Tack, det känns jättebra. Jag trodde inte riktigt att jag skulle komma så här långt.