fredag 7 december 2007

Irriterande som svamp mellan tårna

Swamp of Sorrows, jag kom, jag såg och fegade därifrån. Nesligt och nu gick pulsen upp i alldeles för många slag. En feg rackare till Horde attackerade när Aubi slogs mot en Shadow panter. En sån fegis till Horde. Men han fick springa i skräck. Det gjorde Aubi också men åt andra hållet. Gömde Aubi bakom ett träd och tog HS till säkerheten. Men jag hann få med mig en ny blomma i alla fall. Alltid något att glädjas över. Nu står valet mellan vilken av två nya potions jag ska testa först. Jag har glömt vad de heter och vad blomman heter också för den delen.

En dag kommer jag att bli tillräckligt arg och faktiskt försvara mig. Men det ligger nog långt i framtiden. Jag är fridsam med en ängels tålamod.

"Let me fall. Let me climb. Theres a moment when fear and dreams must collide. Someone I am is waiting for courage. The one I want, the one I will become, will catch me. So let me fall if I must fall. I wont heed your warnings, I wont hear them"

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: