måndag 10 december 2007

Lång färd

Här är en som funnit lite mod. Inte i överflöd men lagom till att sätta fart på äventyrslusten. Vågade mig långt bort igen, till Tanaris. Kände mig lite främmande och bortkommen. Det var lite högre level på monstren. Men jag upptäckte att Aubi faktiskt klarar att ta även vissa monster i level 44. Attans så modigt måste jag säga. Nu behöver jag skramla ihop lite guld. Förfärligt tomt i pengapungen. Så vill jag ha Iron bars, många. Men var jag ska hitta dem har jag inte en aning om.

"Well I'm goin' out west where the wind blows tall. 'Cause Tony Franciosa used to date my ma. They got some money out there. They're giving it away. I'm gonna do what I want and I'm gonna get paid."

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm du är herbalist och gör potions viket innebär 2 main proffesion vilket är max så att hitta ironbars blir lite svårt då du måste ha mining för att hitta metall och sedan göra bars.

Dags att träna i dueller det finns säkert nån i gillet som duellerar med dig och hjälper dig att finslipa taktik och öva upp snabbheten - är man som vi lite "äldre" sitter ju inte snabbheten därbliksom :)

Anonym sa...

Hehe, vi som inte är så flinka har väl kanske fördelen att ha någon annan fördel. Får fundera lite på vad det kan vara.
Försökte lite smått att träna duell med en som tålmodigt stod ut med mina tafatta försök. Men jag kan ju inte begära hur mycket som helst av vännen. Suck.
Guilden, ja, mestadels är jag ensam online och är vi två eller tre online samtidigt säger ingen ett knyst. Det passar mig bra tills jag hittar en för mig lämplig guild. ”De saktmodigas förening” eller liknande.
Verkar som om jag får starta en till karaktär som får fixa metallen.

Anonym sa...

Hejsan, säger bara en sak Aubi; Kolla på AH om det finns någe metaller som du behöver, onödigt och DRYGT att lvla om bara för en så liten sak som det :)

Anonym sa...

glömde nämna mitt namn, Din kära granne :P

Anonym sa...

Tjena grannen, mitt guld är slut. Jag vill ha massor av silver bars för att testa nya recept. Hittar du silver är jag tacksam om du sparar dem till mig. :)