måndag 3 december 2007

Stora nyheter

Och och, level 40, taadaaa! Och och en get, hurra, hurra, hurra!

Nu kan Aubi färdas ståndsmässig som det passar en liten knubbis. Nu var det inte så att det fanns tillräckligt med guld i Aubis fickor, det fattades en hel del guld. Men tack och lov så förbarmade sig Stor och Stark över Aubi och hjälpte till med de sista slantarna. Geten den grå låter MÄÄÄ men med en mörk basröst och aningen nästäppa. Nu ska Aubi rida land och rike runt.

Att det saknades guld beror nog på att jag inte har gått instanser och grottor. Så går det när man inte följer spelreglerna.

Jag upptäckte nyligen att Aubi kan gå baklänges i en strid och dra med sig monstret. Antar att det är det som kallas Pull. Det tog bara ungefär 64 dagar att fatta.

"And when we fell together all our flesh was like a veil that I had to draw aside to see the serpent eat its tail."

Andra bloggar om: , , ,

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis !!!

Men hur ska jag nu hinna ikapp dig när du har en get....=)

Hoppas Aubi har provat på Battelground =)

Anonym sa...

Tack, jag är så glad i min get.
Hinna ikapp är nog inte svårt. Jag rider runt i små cirklar. Dressyr på hög nivå, Spanska ridskolan men med en get.
Hahaha, Battelground, nu skojar du med mig. Om 2-3 år kanske jag uppbådat tillräckligt med kurage. Men det är klart undrens tid är inte förbi. Jag kom till level 40 så man vet aldrig.

Anonym sa...

Sagt och gjort startade en ny char igår, så de är väl bara att pinna på...Det kan vara grymt spännande med battelground och äran kan ge en fin fina saker.

Kuraget kommer vågar du dig på en get då vågar du mer..=)

Anonym sa...

En ny gubbe? Var?
Kan tänka mig att det går undan att levla när man vet hur det går till.

Anonym sa...

Trollbane en stackars ynklig shaman. Ja det går inte i någon väldig fart men. Mycket är samarbete i spelet, men man får vidga sina vyer och kanske träffa lite nytt folk och chatta om nått annat än det vanliga =)

Anonym sa...

Fantastiskt, härligt! Du viskar väl till mig? Det här blir kul.

Anonym sa...

Ja det kan jag göra...=)

Raqua sa...

gud va kul att höra att du nått 40.. oach att du fått din get. =)sj så har jag precis kommit till 44 med min Raqua.. (jättelycklig
) Raqua

Anonym sa...

Raqua - Gratulerar till lvl 44. Minsann om vi inte är duktiga. Här stiger vi i både grader och aktning. Visst får vi malla oss lite.