söndag 27 april 2008

Beslutsamheten vaklar

Questhelpern gör mig lite förvirrad men jag vänjer mig säkert så småningom. Men det ser kul ut med en myrstig på kartan, små prickar i led ungefär som myror.

Följde myrstigen till en quest men det visade sig att det var något jag inte alls kunde göra. Tre level 66 monster varav två med guld-drake runt porträtten. Pytt, inte ens värt att försöka. Det blev bara till att kämpa sig tillbaka. Glädjande var att samtidigt blev questen med att lägga ner 30 st fetknoppar i blöjor klar. Alltid något att trösta sig med. Men efter den hårda kampen är jag som en trött general för vilken stridslyckan vänt då planerad strategi slog fel och trupperna tvingas retirera. Jag behöver nog vila lite. Sova middag kanske.

"I tried to find her cause I can't resist her. I never knew just how much I missed her, sorrow, sorrow. With your long blonde hair and your eyes of blue the only thing I ever got from you was sorrow, sorrow."

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Questhelper är bäst om du ochså har addonen CARTOGRAPHER, för då ser du alltid hela kartan, och kann lätt ta dig ditt du ska. Om du inte har en flying !!!

Anonym sa...

Selkss - Det är otroligt hur många olika program det finns för att underlätta spelande. Och den där flying vill jag ha med det snaraste. Måste verkligen rappa på.

Raqua sa...

"fetknoppar i blöjor" - haha du kan verkligen uttrycka dig^^ /Raqua

Anonym sa...

Som jag ser d, så behöver du bara 3 st addons Titan Panel, Questhelper & Cartographer.

Om inte jag minns fel så får du en del på köpet i Titan, fx. Allinonebag mm.

Sen kör jag även fishing Buddy, den är bra tycker jag.

Jag har fått upp rep. en hel del hos sporreggerna, räcker frindly för att kunna köpa receptet ?? eller måste man vara honored! För hoppningsvis inte högre B-).

Anonym sa...

Raqua - Tack, det är ett sätt att avdramatisera det jag tycker är aningen otäckt.

Anonym sa...

Selkss - Värre än så du måste ända till "Revered" för att få receptet. Men fördelen är att du betalar det med glowcaps.