tisdag 22 april 2008

Mästerskap i långdistanslöpning?

Sitter i Feralas och väntar på att en säljare ska få ett recept som jag vill ha. Förhoppningsvis kommer det inom en timme i alla fall. Det finns massor av recept som Aubi inte har. Jag har varit dålig på att kolla vilka som finns och var. Skärpning!

Tidigare i kväll gjorde jag en quest som gick ut på att en kista skulle öppnas. Det var bara att promenera dit och öppna kistan, busenkelt. Stod där och funderade på om questen verkligen var färdig, det var för simpelt. Men då upptäcker jag monstren som kommer på bred front. Aubi sprang och stannade inte förrän näsan slog i muren vid Auchenai Crypts. Men varför i hela friden måste jag ha Aubi att springa så långt? Hade inte muren varit i vägen hade Aubi fått springa ända till Shattrat City utan att se sig om en enda gång. Nu kommer jag inte att få reda på vad som hände vid kistan och med alla monster. Har jag missat något nu? Kunde jag inte nöjt mig med att backa undan lite. Suck, ibland blir jag trött på mig själv.

"Aint' it foggy outside. All the planes have been grounded. Aint' the fire inside, let's all go stand around it. Funny I've been there, you've been here. We aint' have no time to drink that beer."

Andra bloggar om: World of Warcraft, WoW, pcspel, dataspel

8 kommentarer:

Anonym sa...

B-)

Den questen minns jag, d var skelet var?

Inget händer sen ! Så du missade inget!

Kanon att du skickade färgen, och vilket tålamod att sitta och vänta i över 1 timme. B-).

Jag skulle fixa Moonclothen i morse och tog mig till Moonwellen för att producera och vad händer jo första gick bra... men andra gick inte alls, jag testade och testade, men nej. Då upptäckde jag att man bara kan göra 1 varje 4 dag och vi behöver 10 st. d skulle jo ta 40 dagar. o d vil man inte vänta på så, direkt till AH och köpa kostade över 200g, så nu har jag 7 st och inget Guld, men va fan, när man bara har roligt. Ska sälja lite grejor vid lunchen och sen köpa de sista 3. Så runt 13.00 idag har du dina fina nya kläder.

JAAAAA

Sen får d bli farming av MOW för min del, och jag ska försöka fixa omvanlings recepten så du kan gör MOF åt mig. Eller så får jag lägga ner enchanting och ta upp alc igen, men d känns tungt eftersom jag redan var 375 och då la ner det. B-(. och power levla alc e jo inte billigt direkt med 23 g i planboken tar d ett tag.

slut summan för kläderna vågar jag inte ens räkna på B-). Men d är kul att använda skillen och göra något för dig!

Möte återkommer med resten av vad jag tänkt sen!!!

Anonym sa...

Jag har gjort den dagliga cooking questen 2 dagar nu, den är väldigt rolig, inte så svår, krävar bara att man har de flesta recepten. Men vinsten är en tönna eller en låda med grejor och 8g. Grejorna i lådan eller tönnan kan vara Fisk av olika slag, cooking recept mm.

Och jag vet jo att du gillar överraskningar så expa expa expa...

Nästa gång vi ska göra kläder måste vi nu förbereda oss lite innan, så vi kan hitta alla grejor istället för att köpa. Alla de grejorna vi använde igår är viktiga grejor, så hittar du några av de så spara de.

Jag har även funderat på att.... hhmmm tror att jag skickar ett mail med detta istället. "FOR your eyes only" har en väldigt bra ide, men den är kontroversiel, men den kan gynna oss båda väldigt mycke.

Anonym sa...

Fungera din mail adress på denna sida ???

Jag har test skickad ett mail !!

Anonym sa...

Selkss - Du har verkligen varit i farten och satt sprätt på en hel del. Om jag kan bidra med något så gör jag det gärna.

Det kommer att bli svårt att hålla sig kvar här på jobbet när jag bara vill hem och kolla de nya kläderna. Men dessvärre kan jag inte smita iväg idag.

Den där cooldown-tiden är retsam men håller man igång blir det till något vad tiden lider.

Jag har skickat ett svar på ditt mejl. Och jag är mycket intresserad av att höra ditt förslag.

Anonym sa...

fanns inga Mooncloth att köpa B-(, får kolla igen ikväll! Kolla du med, köp till vilket pris som hälst, så vi blir klara!

vi behöver 3 x mooncloth.


Jag har upptäckt en ny världsdel som kom med förra patchen. ISLE of Sun ..... nånting. Vilka fisk d fanns där B-). Tror tyvärr att man måste vara lvl 70 för att komma dit B-(.

Anonym sa...

Selkss - Yes Sir!
Så bra, något nytt att utforska och utmärkt att du är förtruppen så du kan quida mig senare.

Anonym sa...

You've got mail

Anonym sa...

Kan d stämma att du har högt reputation i´Zangarmarsh ?? Centarion expedition ???

HOPPAS HOPPAS

För de säljer Water to Air receptet och Air to Fire säljas av en handlare i shattrad, så där får vi öka rep. om inte du redan har d, jag är neutral tror jag. Ska kolla.