fredag 4 april 2008

Vad är nu detta?

Zangarmarsh har så trista kistor och vrakgods. Kämpade både länge och väl för att komma åt en kista och så var det inte alls något spännande i den. Likadant är det med uppfiskat vrakgods. Pumpdelar, hur kul är det?

Är det möjligen så att jag börjar bli kräsen och blasé. Så måste det vara, bytet från kistor och vrakgods i Zangarmarsh är lika upphetsande som att få ljummet vatten när tanken var ställd på kall öl.

"On the first part of the journey I was looking at all the life. There were plants and birds and rocks and things, there was sand and hills and rings."

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va tråkigt!

Jag har fixat ett helt SET med nya kläder, snygga kläder. Långkjol o hela köret.

Med bra stats o allt. Ligger i Banken o väntar på dig.

Är sååå nära att bli klar med tailoring, men dem sista levelsen är kost samma. 1 lvl kostar hur mycke som hälst. Vissa grejor behöver 80 MOW, o då blir d bara 1 lvl. B-(.

Hur mycke rep i shattrad har du

Anonym sa...

Selkss - Nya kläder, äntligen. HURRA HURRA!!
Nu förstår jag varför du behöver så många MOW.
Tror inte jag har någon rep i Shattrad. Har inte questat i de trakterna ännu. Men jag ska kolla nästa gång jag loggar in.

Anonym sa...

Har du fått upp rep i zangermarch då ?

kan du inte kolla om du kan köpa några tailoring Patterns ?

Jag betalar dig för de sen ?

Jag nämligen ingen rep där!

Anonym sa...

Selks - Aha, då förstår jag. Ska kolla vad jag kan köpa.

Anonym sa...

akta så de inte e bind on pick up !