tisdag 8 april 2008

I have not seen nothing yet

Igår insåg jag att mina små bråk med Hordisar är löjliga. Det är ungefär som att bli nypt av en grinig gås. Betydligt värre saker att råka ut för är ett helt gäng med lvl 70 hordisar. Det är som att bli omringad av en flock kinkiga gäss. Och det svider i skinnet minsann, det vet alla som fått blåmärken både här och där när trilskande gäss varit i farten.

Hädanefter ska jag inte ynka och gnälla över mina små fåniga bråk, bara lite, ibland.

Ikväll blir det inte något spel för min del. Internetuppkopplingen är lika seg som kall sirap. Det tar emellanåt mer än fem sekunder för Aubi att kasta en spell. Ibland fastnar hon helt och hållet. Min uppkoppling är svajig.

"After nine days I let the horse run free cause the desert had turned to sea. There were plants and birds and rocks and things. There was sand and hills and rings."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: