tisdag 8 april 2008

I´m back

Tillbaka på banan, vid gott mod och god vigör. Quest-tablån fylls på och exp mätaren börjar sin sakta vandring mot högre tal. Fem ynka levels kvar till 70.

Tänkte jag skulle göra en lätt quest idag, besöka Blade´s Edge Mountains. Ack vad jag bedrog mig. Det blev stopp redan vid ingången till grottgången. Spindlarna fick mig att bli matt i både armar och ben. Kanske ska jag parkera Aubi där utanför och invänta en rask spelare som rensar åt mig. Då kan Aubi i sakta mak promenera efter. Inte helt fel men jag skulle känna mig lite som en snyltare.

"After two days in the desert sun my skin began to turn red. After three days in the desert fun I was looking at a river bed. And the story it told of a river that flowed made me sad to think it was dead."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo då 5 levels är jo inte så farligt, om man räknar lite på d, så kommer d att ta dig ca. 45 timmar att nå målet (ca. 3,4 mio exp kvar och genomsnits expen ligger på 75.000/tim) så om du nu i helgen låtar bli att sova och äter fram för datorn, så är du framme på söndag. B-)


Lycka till HEHE

Anonym sa...

Eller ochså så kan man säga att du bara behöver bringa 4218 monster om livet. En smärre hjälte gärning !

Anonym sa...

Förutsatt, att du har 200% exp på monsteren hela vägen igennom. Vilket inte går och mer realistiskt så tar d 80 timmar dåeller en sisådär 7000 monster. B-)

Anonym sa...

Selkss - Lite siffror att fundera på. Jag gillar det där med 7000 monster. Och 80 timmar med WoW försvinner i ett nafs. ;)
Men ikväll blir det inget spel för min del. De där monstren får vänta till imorgon kväll.