söndag 6 april 2008

Har fått nog

När det är som värst önskar jag att jag förstått det här med PvP och istället valt en normal server. När det är som värst funderar jag på att sluta spela WoW. Det är inte roligt när Aubi står med låg hälsa och mana och bli attackerad. Det är inte roligt när samma spelare attackerar igen när Aubi återuppstår och är lika sårbar. Fy vad trött jag blir. Det är som att attackera en med brallorna nere vid fotknölarna.

Nu spelar jag inte mer, ger upp, slutar, finito. Och jag ska glömma bort att jag var en tok som började spela WoW. Ordet WoW existerar härmed inte i min vokabulär. Jag återgår till att spela Myst IV Revelation. Nej jag ska ägna min fritid till att knyppla istället. Jag är mycket bättre på att knyppla än att spela WoW.

Näe, inte så, men jag vill gnälla lite. Jag är så putt att jag inte har spelat på flera timmar. Mest är jag sur på mig själv för att jag inte fixar det här.

"I've been through the desert on a horse with no name. It felt good to be out of the rain. In the desert you can remember your name 'cause there ain't no one for to give you no pain."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Raqua sa...

gaaa.. förbjudna tankar... slutatankarna är bannlysta för oss wowkvinnor^^ du får ta de som en berg - och dal-bana.. upp o ner hela tiden.. är lika dant här för mej.. ibland vill jag bara trycka på delete, men så säger någon spelakamrat något trevligt och alt är glömt och begravet.

keep the wow going!!

we all belive in you!!

Raqua

Anonym sa...

AAHH undrade varför du inte var på igår kväll B-(.

Kan säga så här om du verkligen kan få dig själv att trycka på delet knappen och deleta så många månaders slit, då e d dags att lägga av. Men d kan du garanterad inte om jag känner dig rätt. Du vill ha den där epic flying mount för 5000g eller hur ?

Så istället gör som jag gjorde för ett tag sen, sluta spela 1 vecka eller 1 månad.

Var stenhård spela inte 1 hel vecka, hur mycke du än känner för d, så låt bli. Då kommer suget tillbaka.

Sen är d bara en övergångsperiod, för när du blir lvl 70, är d betydligt mindre spelare som ger sig på dig. Inte många som ger sig på mig vid 68. och när du är 70 behöver du jo inte expa längre och kan hålla till i vilket område som hälst, för att fisk eller vad du nu känner för!

PS. Skulle känns tomt om inte du spelade! Vem ska då hjälpa mig med healing mm. ?

Anonym sa...

Raqua - Tack uppmuntran behövs och uttrycket "wowkvinnor" gillar jag. Nu är missmodsanfallet över och Aubi är på banan ingen.

Anonym sa...

Selkss - jag var inne en kort sväng och fiskade igår kväll. Och något längre avbrott blir det inte heller. Inte skulle jag kunna förmå mig att trycka på delete. Igår var jag bara harmsen och tjurig men det har gått över nu.