tisdag 29 april 2008

Vårvindar friska

Igår kväll var det full fart, snabba ryck. En frisk vind blåste undan en del av trögheten som normal präglar min lek med Aubi. I verkliga livet pratas det om förändringsbenägenhet och även i WoW gäller det att försöka hänga med i svängarna. Det är till att försöka hålla huvudet högt och modigt ta sig an det nya. Min vän håller ett högt tempo och Aubi är som en liten halvfet äldre tax som försöker hålla jämna steg med den spänstiga vinthunden. Uppfriskande sannerligen.

Att bita sig fast och envist slå på samma saker om och om igen gav lön för mödan. Aubi kravlade sig upp ytterligare ett steg och åtnjuter numera level 69. Ja det är otroligt och underbart. När jag tänker på att det snart är lvl 70 häpnar jag.

"A bunch of lonesome and very quarrelsome heroes were smoking out along the open road; the night was very dark and thick between them, each man beneath his ordinary load."

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kan jag säga HAHAHAHAHAHAHAHA

Halvfet äldre tax HAHAHAHAHAHA

Inte alla kan vara front krigare och fotsoldaten är inget utan understöd från atilleriet. För att vinna ett krig måste alla brikker vara på plats, även den halv feta taxen, som kommer med ammunitionen, annars är inte den skabbiga hund värd något, och är inte den skabbiga hunden värt något ja då blir d jobbigt för taxen och har taxen d jobbigt då måste den skabbiga hunden jobba hårdare, och när den skabbiga hunden jobbar hårt, behöver han den feta taxen.

hhmm vart ville jag med detta.... glömt bort mig!!!

Ha d TAXEN



Slutresultatet: ????

Anonym sa...

JJJAAAAAAA


Lunchen = 4125 rep Sporegger = Revered = jag har receptet !!

nu blir d Transmuting för hela slanten. Ska fixa Master Transmuting ikväll B-)

Anonym sa...

Seklss - hehe, du svamlar, det var ovanligt. Men jag tror mig förstå vad du försöker säga.

Grattis, du fixade gott anseende och har gjort dig förtjänt av receptet. Duktigt.

Nu hänger det tydligen på mig att göra det jag ska.