torsdag 3 april 2008

This town aren’t big enough for the both of us

Ett gäng Hordisar ville ha stället för sig själva. Aubi som bara ville lämna sin quest drevs på flykten. Nåväl det fanns andra platser för Aubi att leka på så elakingarna fick leka bäst de ville med sig själva. Men jag fick god lust att kalla in förstärkning för att driva bort taskmörtarna. Ungefär ”om ni inte är snälla med mig kommer min storebror och hans kompisar och sopar gatan med er”.

Zangarmarsh är nästan lika illa som Stranglethorn. Jag tror varenda buse var i Zagarmash ikväll. Nu vill jag inte vara i det här sunkiga landet längre. I quest-tablån finns nu fyra grottor och sex quester kvar. Grottor, fniss, som om Aubi skulle besöka fyra grottor på raken. Ne ne!

"O poor Mary Bellows. She sat on her bed and thought of home with the sea breeze whistling all alone. In hope and loneliness she crossed the floor and undid the latch on the front door. O poor Mary Bellows. They found her the next day cuffed to the bed. A rag in her mouth and a bullet in her head. So mothers keep your girls at home. Don't let them journey all alone. Tell them this world is full of danger and to shun the company of strangers. O poor Mary Bellows. "

Andra bloggar om: , , ,


4 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt när d blir så. Dags att byta område.

Du kanske känner för att simma lite ? jag behöver nämligen ca. 400 av de vanliga grejorna (MOW). Höjer priset till 1g st, sen har jag levlat tailoring till max och kan börja samla på mig "recept" som vi kan använda.

Anonym sa...

Selkss - Snyggt, det var bra jobbat med skrädderiet. Får jag lämna en beställning på en vacker långrock till Aubi?
Ska göra mitt bästa med att leverera.
Och fråga om det är något speciellt du behöver för det finns ganska mycket konstiga saker i väskorna och på banken.

Anonym sa...

Har du hittat någon speciel rock du vill ha ?

Jag ska börja ta tag i att öka rep, så jag kan köpa de bra recepten. Och självklart ska vi ordna en rock till dig med! Även enchants !

Spara gärna alla typer av tyg "Cloth" du hittar, mageweave, felcloth neatherweave(tror d heter så, d som ofta droppar i outland, behöver typ 500-1000 såna för att bli helt klar. Ska köpa en del i helgen på AH när d brukar bli billigt B-)).

Anonym sa...

Selkss - oj det är en ansenlig mängd cloth. Har inte sååå mycket men några cloths ligger och skräpar.
Kan du visa mig vad du kan göra i långrocksväg så får jag välja och vraka.
Normalt brukar man hitta ett och annat recept/mönster men i hemska Outland har jag inte sett ett enda än så länge.