tisdag 1 april 2008

Revansch

Nu ska jag ge igen för gammal ost i Blasted Land. Det stället stör mig och fobier är till för att övervinnas. När jag säger ge igen menar jag inte att hoppa på första bästa Horde. Nej, jag ska galoppera fram och åter i Blasted Land ända tills det inte känns så förfärligt otryggt längre. Och kommer det en Horde ska jag skratta och modigt stå på mig för att försvara just den lilla fläck jord Aubi står på. Aubi ska inte vika en tum.

Haha, de där två sista meningarna får vi nog se som ett skämt.

"They found Mary Bellows cuffed to the bed. With a rag in her mouth and a bullet in her head. She'd grown up hungry, she'd grown up poor. She left her home in Arkansas. She wanted to see the deep blue sea. She travelled across Tennessee. O poor Mary Bellows."

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

Raqua sa...

kämpa på^^ du ska nog klara att övervinna dina rädslor XD // Raqua

Anonym sa...

raqua - Tack, det gick riktigt bra. Känner mig numera rätt så hemma även i Blasted.

Raqua sa...

men det var ju bra.. nu kan du ju gå dit och stålt patrulleram kanske rädda en o anna mini-Aubi som blir gankad av hordisarna^^

själv har ja tröttnat på så på outlands questen att jag stått still på 66 aldeles för länge. men i kväll ska jag dra mig i kragen och se till att komma till 67, det är ju trots allt inte långt kvar till 70.

Elinka O Mafalda likker dok i dvala, är ju så nära med Raqua nu. men ja återkommer förhoppningsvis snart till trollbane =)

// Raqua

Anonym sa...

ragua – Förstår precis vad du menar med Oulands-questerna, det blir gärna lite segt. Och än har du gott om tid på dig att dra i kragen så att Ragua kommer sig till det hägrande målet, level 70. Du vill väl gärna vara där när uppgraderingen kommer.

Tänk om jag skulle få äran att assistera en mini-Aubi. Men jag är rädd för att min dådkraft är rätt obefintlig dock är att i nöden prövas vännen.

Jag hoppas att dina två figurer på Trollbane lockar dig tillräckligt mycket för att göra ett besök om inte för att levla kanske bara för att prata bort en stund. :)

Raqua sa...

heej.. ja de e klart.. ja ska nog dra mej dit ett tag snart.. är sååå trött på autland.. de blir bara värre o värre^^ är stammis på battleground arenorna nu för tiden.. håller på att samla ihp till lite fina grejer... har redan köp mig 4/5 gladiator delar som ja vill ha när ja dingar lvl 70^^ (när de nu blir)

Kram Raqua