onsdag 9 april 2008

Fel och fel

Ägnade en lång tid till att leta efter ingången till Skettis för att göra en quest. Kunde inte för mitt liv begripa hur Aubi skulle ta sig dit. Men det var fel ställe. När jag väl kom till rätt ställe var det kö, en Horde kö. Hängde kvar ett tag och hoppades på att även Aubi skulle kunna få en chans att fixa questen. Vankade av och an men fick ge upp. Tänkte göra en annan quest i stället men där var också upptaget. Det går säkert bättre imorgon.

"The ocean is a desert with its life underground and a perfect disguise above. Under the cities lies a heart made of ground but the humans will give no love."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

questing är roligt, har du Questhelper addon ?? Den är kanon visar på kartan vart du ska, oumbärlig om du vill questa och expa fort.

Jag är nu 100.000 exp från 69, 1 timme kvar. sen ca. 800.000 exp till (8 timmar) eller 12 timmar med ålen. Ska man orka döda ål i 12 timmar och då samtidigt få alla MOW jag behöver eller ska jag fortsätta med max exp på monsteren, har fixat nästan alla quester som finns. HHMMM svårt val, man vill jo nå 70, men samtidigt ochså levla proffession och skrapa ihop guld till mount?

Blir i vilket fall inget WOW i helgen för min del, möjligtvis ikväll, men troligtvis inte. Ush!

Anonym sa...

Selkss – svåra val att göra. Det guld som kommer in rinner ut till professionen som oftast kostar om man är tvungen att köpa material och sånt. Satsa på questerna så långt det går. Sedan åla med ålen och fixa med professionerna. Och till sist blir det en flying mount av det hela. Har du tålamod? Tolv timmar med ål går väl an om man tillhör de saktmodigas skara. ;) Om det inte var så att Aubi behöver reputation-poängen skulle jag nog härja med ålarna istället för quester.
Men oj så trist att du inte kan spela vare sig ikväll eller i helgen, verkligen. Men tänk jag tror att du kommer att ha det väldigt trevligt både ikväll och i helgen.