tisdag 15 april 2008

Tempo

Här avverkades quester i rasande fart. Så fort har jag aldrig fått quester gjorda. Tänk vad det går undan när någon är med och gör grovjobbet. Aubi står bara och viftar med flätorna. Låter busenkelt men jag blir superstressad och stirrar så stint på medspelarens hälsomätare att jag nästan ser dubbelt. Det tar ett tag att lära sig en mer avslappnad attityd, för mig i alla fall. Men jag börjar bli rätt bra på att behärska flyktinstinkten. Kan stå kvar när det kommer för många monster. Det är ett framsteg.

"He said now you see these bright white smilin' teeth, you know they ain't my own. Mine rolled away like Chicklets down the street in San Antone. But I left that person cursin' nursin' seven broken bones and he only broke ah three of mine. That makes me the winner."

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Förmiddag !

Har liggat vaken hela natten och funderat på vad jag ska göra när jag innom kort når 70. Kann för allt i världen inte hitta på något! Starta en ny char och köra den upp till 70, skulle jo ta 1 år, och d känns inte riktigt så roligt.

Kanske blir att jag får Åla med ålen och fiska tills expansionen kommer. Samla guld så jag kan köpa och göra bättre utrustning, när expansionen kommer.

Allt är så beroende av den förba.... expansion, jag är nu säkert den första spelare som är sur och bötter för att jag har nått lvl 70. Men d liksom förstör allt som var roligt.

Får väl köra dagliga cooking och fiske questerna!

De tvingar mig jo nästan att börja om på ny char eller lägga ner!

USH !!!

Anonym sa...

ÅÅhhh jo förresten, jag ska använda den första tiden på att powerquesta med dig! d lova jag jo igår!

Då så, då är jo den saken klar, något att göra, vid lvl 70!!

B-)

Anonym sa...

Selkss - ojsan du har fått för lite sömn. Men jag förstår vad du menar med att nå slutmålet. Det tar slut samtidigt som det börjar. Det blir som ett vakuum.
Och JA JA du är så välkommen att sysselsätta dig med Aubi. Jag vill också komma till 70, gärna innan expansionen.
Du är den enda jag hört klaga över att ha lycktas komma till level 70. Mycket ska man höra .....