torsdag 17 april 2008

Inaktivitet

Aubi svingade inte sitt trollspö igår. Faktum är att Aubis vapen ser ut som trollspö som små flickor brukar leka med, en pinne med en stjärna på toppen och så lite glitter när den används. Påminner också lite om trollspöet som den goda fen i Askungen har. Hur som helst så blev det inte någon lek med Aubi för mig igår kväll. Tydligen har jag ett liv utanför WoW också eftersom verkliga livets plikter kallade. Det som retar mig lite är att plikten även kallar ikväll. Har jag tur slipper jag iväg relativt tidigt och då kan jag få möjlighet att spela en stund på kvällen. Otur är om plikten drar ut på tiden och blir jättesent. Det är lite synd att det inte hjälper att jag pratar fortare när andra envisas med att prata långsamt.

"He said you gotta speak loud when you challenge me son, cause it's hard for me to hear with this twisted neck and these migraine pains and this big ole cauliflower ear. And if it wadn't for this glass eye of mine why I'd shed a happy tear to think of all that you gonna get by bein' a winner. "

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: