lördag 19 april 2008

MISSTAG!

Oj oj, vilket misstag jag begick. Det var så hemskt att jag säkert fick några nya gråa hårstrån på kuppen. Så här gick det till:

Var på ett otäckt ställe och det var monster som återuppstod snabbt. För ett ögonblick var jag tvungen att lämna datorn och när jag kom tillbaka trodde jag att ett av monstren återuppstått och jag attackerade. Men NEJ det var en HORDE! Himmel vilken panik jag fick när jag upptäckte mitt misstag. Attackera en Horde hade jag väl aldrig trott att jag skulle göra. Men tur hade jag, Horden hade just tagit eskort-questen och ville inte bråka med Aubi. Och som den fjant jag är avbröt jag naturligtvis attacken så fort jag fått klart för mig att det var ett förfärligt misstag. Vad som hände sedan var att jag flydde fältet och har inte vågat mig tillbaka än. Mitt hjärta tog god tid på sig att återgå till normala slag. Jag har inte riktigt återhämtat mig än.

"And son you say you still wanna be a winner. Now you remind me a lotta my younger days with your knuckles a clenchin' white. But boy I'm gonna sit right here and sip this beer all night. And if there's somethin' that you gotta gain to prove by winnin' some silly fight., well okay I quit I lose you're the winner."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: