lördag 12 april 2008

När nöden så kräver

Ja, vad gör en dam i nöd? Har på alla sätt och vis försökt få min omgivning att förstå att jag behöver hjälp. Om nu budskapet inte når fram när jag på typiskt kvinnligt vis skickar fina små antydningar så blir det till att ta till den ampra tonen:

"Bäste herre, NU kommer du och hjälper mig."

Fungerar alltid. Aubi tog ett kliv uppåt till level 66. Nu är det nästan så att jag känner en viss otålighet att nå level 70. Det skulle vara så roligt att få ett flygdjur.

"But I had myself about five too many and I walked up tall and proud. I faced his back and I faced the fact that he had never stooped or bowed. I said Tiger Man you're a pussycat and a hush fell on the crowd. I said let's you and me go outside and see who's the winner."

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

Raqua sa...

grattis till 66 =) nu e du ikapp mej.. för raqua har tagit permis till gb rummen.. nu får vi se vem som kommer först till 70 =)

/raqua

Anonym sa...

Raqua - det blir nog du som kommer först till 70 ska du se. Snart börjar utomhussäsongen och då blir det mindre spelande för min del. Hus och trädgård ska också skötas om.

Raqua sa...

jo det e ju klart.. kul att du tittat in på kilrogg med.. hoppas vi är online saamtidigt med så att jag får kolla på dig^^ vi har du den förmågan att missa varandra varje dag^^

//Raqua

Anonym sa...

Raqua - Ja än har vi inte lyckats pricka rätt men så jag är inte där så ofta. Det blir bara besök på Kilrogg när det stökar för mycket på Trollbane.

Raqua sa...

jo det kan jag förstå.. och i min tur blir det bara besök på trollbane när det blir drygt på killrog^^ vilket sammanträffande^^ men jag måste påpeka att det är trevligt att vara brevvän med dig via wow, riktigt kul att kika i postlådan så fort man loggat in =)

/Raqua

Anonym sa...

Raqua - ja så är det och är väl så vi får kommunicera när vi nu inte lyckas vara på plats samtidigt. :)