torsdag 24 april 2008

Solen lyser alla dagar även om molntäcket är tjockt

Det kan vara som förgjort att få något uträttat i WoW ibland. En kväll som den här är kan lätt få mig att ge upp och det skulle vara enkelt att följa minsta motståndets lag. Om jag gjorde det skulle jag logga ut och inte återvända till WoWs värld på flera dagar. Nu är det så att alla nesligheter inte ska kläs i ord. Vissa saker är bäst att förpassa ur minnet och låtsas som om det aldrig hänt. Det här är ett sånt tillfälle.

Imorgon lyser nog solen på Aubi igen.

"Aint' the years gone by fast. I suppose you have missed them. Oh I almost forgot to ask, did you hear of my enlistment. Funny I've been there. You've been here. We Aint have no time to drink that beer."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas d blir bättre i helgen!. Ska inte påstå att min dag varit bra, fy i attan, värsta dagen på länge. B-(. Men men...

WOW väg, har varit bättre, Åla med ålen gick bra på lunchen och affärerna ticker på B-). Med lite ålande så tror jag vi når målet inom rimlig tid. Har efter mycke förhandlande, gjort en väldigt bra deal med en spelare. Så kan vi bara leverera tillräckligt med MOW så finns d mycke att hämta och jag menar verkligen mycke. Glöm den ciffren du fick av mig! utan 3-4 dubbla den så är du i närheten! B-)

Så låt oss säga att Åla med Ålen har blivit till Åla med Guld"ålen"Fisken.

Anonym sa...

Selkss - Kära nån, då blir det till att ligga i, stenhårt.

Och så får jag be ett minimum för daglig leverans för att inte missa målet. ;)

Du får berätta om "dealen" vid tillfälle.