måndag 25 februari 2008

Botanisering

Tänk vad jag tycker om mina bra ha saker. Har stått på banken och plockat och ordnat. Idag fick jag användning för mina bra ha saker och hade hälften som behövdes till en potion. Besparade mig en lång resa. Idag bestämde jag mig för att ta bort en del som jag inte kommer att använda. Men det satt hårt åt att göra sig av med något. Nåväl ett tomt hål i bankfacket fick jag i alla fall.

Det är verkligen dags att ta sig till Un Goro. Varför tvekar jag så? Tycker mig skönja ett mönster här. Men nu får det banne mig vara slut på semestern och slödagar.

"I've been waiting night and day. I didn't see the time. I waited half my life away. There were many invitations and I know you sent me some. But I was waiting, for the miracle to come."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: