fredag 8 februari 2008

Var är alla?

Fy på sig Horde, komma så där och klubba ner Aubi när hon har händerna upptagna. Tre monster klängde på Aubi och förbi kommer Horden i lvl ??. Så bra, tänkte jag, nu får jag hjälp. Icke, men Horden förkortade i alla fall pinan. Tre monster hade jag i vilket fall som helst inte klarat av själv. Färden från kyrkogården var väldigt lång, en bergskedja att springa runt och naturligtvis var Aubi vid sitt nesliga frånfälle längst bort och högst upp. Men questen fick jag färdig om än med möda och stort besvär.

Tillbaka till Feralas men av någon anledning fick jag inte questen jag vill ha. Måste vara något jag missat. Den quest som jag kunde få klarade jag inte, försökte tre gånger. Insåg att jag behöver hjälp. Inte kotte i närheten av de från min sida, bara Hordes. Det blir till att vänta tills imorgon. Då kanske.

"Do you remember my sister? How many mistakes did she make with those never blinking eyes? I couldn't work it out. I swear she could read your mind, your life, the depths of your soul at one glance. Maybe she was stripping herself away, saying: Here I am, this is me. I am yours and everything about me, everything you see... If only you look hard enough. I never could."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: