torsdag 21 februari 2008

Tårar, men inte nedför mina kinder

Idag hittade jag något fint, Arthas Tears. Undan monster, bort, jag vill ha. Det tog fyra monster innan den åtråvärda blomman var i Aubis ägo. Och det gick undan att röja monstren ur vägen för jag ville inte att någon skulle knycka blomman mitt framför näsan på mig. Löjligt egentligen för det var bara jag som var i området just då.

Tänkte mig till Un Goro men samtidigt vill jag besöka Sorrow Hill en gång till bara för blommans skull. Men det är inte ens säkert att blomman dyker upp på samma ställe igen inom den närmsta tiden.

Resultatet av mitt velande blev att jag inte gjorde något. Men en sak som jag verkligen gillar är nya förmågan Vampiric Touch. Så fort jag insåg att Aubi fått förmågan testades den på level 8 monster. De föll utan att ett enda slag behövde utdelas. Vampiric Touch gillar jag verkligen, det här kommer att bli skoj.

"So spoke the wizard iIn his mountain home. The vision of his wisdom neans well never be alone. And I will dream of my magic night and a million silver stars that guide me with their light. "

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: