söndag 10 februari 2008

Färdig!

Det var en barnlek att få de nya handledsstöden. Det var över på nolltid. Min vän rensade lägret och så var det bara att skutta ner och öppna buren. De små djuren flög sin väg. Det som är så fånigt är att det här egentligen var en quest med låg level. Och så ska jag behöva ha hjälp, det är löjligt. Men lyckligt glad är jag. Nu behöver bara fixa till lite mer i utrustningsväg, vissa saker är fortfarande aningen urväxta. Nästa steg är Sunken Temple, där borde det finnas lite smått och gott. Om jag någonsin kommer mig dit. Kanske, möjligen till nästa helg. Allt som behövs från min sida är lite fan anamma. Då minsann .....

"She went blind at the age of five. We'd stand at the bedroom window and she'd get me to tell her what I saw. I'd describe the houses opposite, the little patch of grass next to the path, the gate with its rotten hinges forever wedged open that Dad was always going to fix. She'd stand there quiet for a moment. I thought she was trying to develop the images in her own head. Then she'd say: "

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

HHMmmm en liten fundering !!

Du har max i Herbalism och fiskar mycke, då borde du ha fisk och blommar i överflöd har jag rätt ??

Denna överflöd av "grejor" kan du sälja på AH. Antingen snabbt o smidigt med auctioneer eller gennom och gå in och kolla vad andra tar för priser på ah och så lägga dig 5% under. Tar inte många minuter !!

Detta i sin tur innebär att du får tillgång till pengar och kan köpa dig mycke bättre kläder än du har !!!

För jag kan inte tänka mig att ett par handledsstöd från en lowel quest är specielt bra ??? eller ??

På min server går 20 goldthorn för mellan 10g och 15g, 20 Firefin snapper för ca. 2,5g - 4g.

Hyfsade kläder får du för mellan 10g - 30g.

Bara ett förslag B-).

PS. efter mycke om o men blev jag lvl 61 och herb hamnade på 302. Gött som f.., tills man ser att man måste skrapa ihop 547.000 exp till lvl 62. B-(
.

Vilken server var d du var på igen nu ???

Anonym sa...

Gratulerar till lvl 61, härligt. Jo den där tomma exp mätaren är inte så kul och tanken på att det ”bara” är att ta nya tag gör väl inte att man blir alldeles till sig av upphetsning.
Jag har precis laddat ner en addon, Auctioneer. Men nu förstår jag inte hur jag ska aktivera det hela. Försökte läsa mig till det men blev då plötsligt alldeles matt.
Och jag har massor av saker på banken, proppfullt. Allt enligt mottot ”kan vara bra att ha”. Jag är inte en flitig användare av AH. De gånger jag har snabbstuderat marknaden har det visat sig att det finns alldeles för mycket av vissa saker. Det är här min lilla assistent och addonen kommer in. Tänkte att jag skulle bli en rysare på AH eftersom jag är en urusel på att gå ut i strid.
Handledsstöden är inte lysande men duger ett tag. Jag finner stort nöje i att hitta eller kämpa mig till sakerna. Att köpa på AH ger inte samma glädje. Jag har blivit anklagad för att göra det svårare för mig och det stämmer väldigt bra. :)
Jag spelar på Trollbane.

Anonym sa...

B-)

Med andra ord du behöver en liten addon guide eller ??

Ska se vad jag kan göra, jag tror att jag har en gammal Char på trollbane kvar, då ska jag logga in o kolla om du är online nästa gång jag spelar, då kan jag hjälpa dig att komma igång med Auctioneer.

Till en början! När du laddade ner Auctioneer la du väl mapparna(filerna) i typ c:/program/worldofwarcraft/interface/addon

eller ?? om inte gör det.

sen starta wow och logga på med ditt lösenord, så du ser din char, i den bilden längst ner till vänster finns en liten knapp "addon" tryck på den, då får du en lista över dina addons. Auctioneer måste vara markerad och feltet "load outofdate addons" ska också vara markerat.

Ses kanske i kväll för ytterligare utbildning B-)

Anonym sa...

Men va kul, hoppas verkligen att vi ses. Säkrast att hitta Aubi är efter klockan 8. Håll ögonen öppna efter Raraavis också, det är assistenten.
Och tack, jag la nu in programmet i addon-mappen. Ska strax starta WoW nu och se vad som händer.