fredag 15 februari 2008

Hurra en Guild!

Nu har Aubi hittat hem, ett medlemskap i en Guild. Så var den saken löst, bra bra. Äntligen ska jag väl säga det har tagit tid men nu vet jag att det här kommer att bli bra. Gäller att förtjäna sin plats också. Något ska väl jag kunna bidra med trots att jag är på tok för harig av mig.

En annan sak jag verkligen behöver är att ta mig till Sunken Temple. Om jag ska få class-questen färdig så har jag inget annat val. Tanken på Sunken Temple var inte så farlig när besöket låg i framtiden. Nu är framtiden här och den hemska sanningen stirrar på mig.

"My sister had put on a lot of weight from being in a chair all the time. She'd get me to stick pins and stub out cigarettes in her right hand. She'd laugh like mad because it didn't hurt. Her left hand was pretty good though. We'd have arm wrestling matches, I'd have to use both arms and she'd still beat me."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis !

Aubi sa...

Tack, det känns fint.