onsdag 6 februari 2008

Trams

Det är två quest som ska klaras av innan Sunken Temple, handledsskydden och priest questen. Återigen har jag fått utstå spe för Aubis pottiga utrustning. Snart börjar andra peka finger och skratta åt Aubi. Nu är det så att jag inte begriper bättre. Som tant anser jag att jag har den rättigheten att vara aningen oförstående inför sånt här. För min del spelar det ingen roll om utrustningen är dålig. Jag märker ändå ingen skillnad. Hordes som vill dunka Abui i huvudet gör det oavsett vilken utrustning Aubi har. Att det med bättre utrustning är lättare att ta monster vill jag inte kännas vid just nu. Gamla tanter, suck.

Tanken var att jag skulle till Azahara men av någon anledning kom jag inte till skott. Letade kistor, letade vrakgods och letade efter ett ställe där en quest ska avslutas. Det blev varken det ena eller andra. Qusten är fortfarande inte lämnad och jag övergav Aubi ute på en liten ö utanför Theramore.

"I'm dancing with the shadows, carving circles in the dark, cheek to cheek with strange creatures, silently guiding me through my past."

Andra bloggar om: , , ,


Inga kommentarer: