torsdag 7 februari 2008

Hjälp!

Aszhara, Aubi har varit där förut men det hade jag glömt. Den gången var det bara en kort vända precis till innanför gränsen. Men den lilla vändan gjorde att Aubi kunde flyga dit nu och det var skönt. Det var väldigt många Hordes som galopperade omkring men rätt så lugnt ändå. Att göra färdigt questen var inte lugnt. Lärde mig snabbt att inte stå nära stup när en viss typ av monster anföll. De sopade till Aubi så att hon flög lång väg. Lätt att åka över stupets kant om Aubi var vänd åt fel håll. Qusten är inte färdig än. Den är i tre delar och nu är jag trött på det här. Sista delmomentet kvar men jag ger upp. Det var ett förfärligt rännande fram och tillbaka och hur många monster som helst i vägen. Tänk här var jag tvungen att ta mig an monster i level 53 och Aubi är bara i level 50. Hjälp!

"Actors with painted faces using my diary for their lines. Playing scenes long forgotten. I'm dancing with the shadows. Sinking deeper into the dark. Wherever they lead, I will follow. But how much longer will this last?"

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEHE Känner igen d där, jag måste göra scholomancer och den instancen gör man inte ensam och d går inte hitta någon som e sugen på att hjälpa. Skulle kunna låta bli men då får jag inte min epic mount och jag har plöjt ner över 200g i den questen B-(. Nästa steg blir att betala någon för att hjälpa, men d blir dyrt för vi måste vara minst 4 ppl. o gärna lvl 70 för att kunna ta oss igennom den snabbt. Har funderat på om en invisibility potion skulle kunna ta min igennom ensam hhmmmm. får väl testa d.

Trevlig Helg!

Anonym sa...

Selkss - Bli osynlig skulle sannerligen underlätta. Om det fungerar så är det vad jag ska använda hela tiden.
Att bli utan epic mount går absolut inte för sig även om Scholomancer verkar vara ett synnerligen hemskt ställe. Jag hoppas du får tag i några trevliga medspelare som utan krav på guldslantar följer med. De där i lvl 70 beundrar jag hejdlöst och de är så utomordentligt bra att ha med sig i alla möjliga sammanhang. Tror att jag börjar ana Aubis framtid som lvl 70, springa runt och hjälpa till med allt möjligt, nja kanske inte grottor då.
Och du, lycka till med Scholomancer!