torsdag 28 februari 2008

Skulle bara plocka några blommor

Och ojsan, level 53, hur gick det här till? Det här var rekordfart för min del. När Aubi kom till Un Goro var blå strecket på exp-mätaren bara på en och en halv bar. På något sätt har blåa strecket nästan på ett magiskt sätt flyttat sig hela sträckan ut. Men det är klart, det här stället har inneburit hårda strider med ibland level 54-55 monster. Det är jag inte van med. Brukar föredra att hålla mig till monster ungefär två level under Aubis. Andra gör tvärtom det vet jag men jag tycker det är lugnare med lite klenare monster. I verkliga livet skulle en starkare som ger sig på svagare kallas vid namn som är föga smickrande.

"Child cries out for his mother. Mother's screaming in the fire. Satan points at me again. Opens the door to push me in. Oh No!"

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: