onsdag 20 februari 2008

Nästan ....

... level 52, bara ungefär 20 st till att döda. Men jag gav upp för kvällen när den 5:e Horden kom och ville ha Aubi på fall. Annars så är det rätt lugnt i W Plaguelands, i alla fall i det lilla område Aubi kan vara i. Men jag börjar faktiskt bli aningen irriterad på de där Hordisarna som envisas med att attackera när man redan är upptagen i en kamp med monster. Det beteendet stör mig lite. Mest därför att jag inte förstår vad som är tjusningen med att slå en fiende som inte kan försvara sig. I mina ögon är det ryggradslöst. Men jag antar att det blir någon slags poäng för den som vinner striden och det är väl tillräckligt lockande. Lätt förtjänta poäng kan vara svårt att motstå.

Egentligen vill jag ha ett recept för manapotion som finns här i W Plaguelands. För att få tag på receptet måste jag ta mig in i borgen och säkerligen ner i en källare som är en grotta. Jag får nöja mig med att stå utanför och sukta. Däremot hittade några Plaguebloom in i Aubis väska, finfint. Och jag kunde motstå Blood of Heroes den här gången även om jag var oerhört frestad.

"Why dont we listen to the voices in our hearts, cause then I know wed find were not so far apart. Everybodys got to be happy. Everyone should sing. For we know the joy of life. The peace that love can bring."

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

HEHE finns ett recept mot dem där hordisarna !!


Antar att du vil veta va de e !

jo en kompis i närheten 10 levels högre. brukar att hjälpa !

Och jo dem får poäng "Honor", men man får inget för att döda någon mycket lägre level än en själv. Som tur är !

hadde en kanon kväll 200.000 exp på 2 timar och AH var bra som vanligt 52g låg d i brev lådan, aldrig fel d.

GZ i förhand till lvl 53, kör hårt lvl 58 då e d outland och då går d fort till 60.

Anonym sa...

Tack och receptet mot Hordisarna vill jag ha. En av dem som fick Aubi att bita i gräset var i level 50. Det var nesligt. Men bortsett från det hade jag en trevlig kväll.
Ska kämpa på lite nu och har jag tur kliver Aubi upp ett steg och får någon ny bra förmåga.

Anonym sa...

Jag är ledsen att säga d men vi får göra nåt åt dina kläder !! om du ska kunna försvara dig.

Jag ska fixa några av dem förslagen jag kom med igår !

Kommer att bli mycket lättare för dig att levla sen ochså!

Anonym sa...

Låter fantastiskt och det är väldigt snällt av dig. Nuvarande utrustning är undermånlig och nog har jag hört en och annan spydig kommentar om saken.

Anonym sa...

Apropå dom som attackerar dig så låter det otroligt likt många alliance som jag stött på :-)

Det är ytterst kul när 3 level 70 gubbar "campar" Tarren Hill, eller Stranglethorne Vale.
Eller som sagt hoppar på dig när du underhåller två mobs.

Hmm, det är nästan så att det föder mentaliteten, att göra det själv när man är hög level...
Men jag har svurit på att vara snäll. Mot alla som inte kan försvara sig för tillfället...

Aubi sa...

Sipp - Ja, visst är det så att det finns busar i båda lägren. Och tänk vad man uppskattar de snälla när man råkar på dem. Det är trots allt så att utan de trevliga och snälla spelarna skulle WoW inte fungera särskilt bra.