onsdag 27 februari 2008

Hett hål i marken

En god kvinna reder sig själv, vilket dravel. Jag struntar i att vara en god redbar kvinna och ägnar mig nu åt att skrika hysteriskt. Det är förfärliga monster i de här krokarna och de där flygfäna till Pterrordax är pest. För att inte tala om de där stora elitdinosarna och den där jättestora dinosen som kommer smygande lite då och då.

Besöket i Un Goro kommer inte att bli långt. Det är två quester som jag vill göra innan jag samlar ihop den lilla rest av värdighet jag har och låter Aubi försvinna härifrån. Stolt knycker Aubi på nacken, rättar till kläderna och låtsas som om det inte gör något.

Äh …

"Big black shape with eyes of fire telling people their desire. Satan's sitting there, he's smiling. Watch those flames get higher and higher."

Andra bloggar om: , , ,


Inga kommentarer: