torsdag 14 februari 2008

Dagen till ära

Hjärta och smärta, idag ska det vara goda hjärtan och inte mycket av smärta. I ett anfall av lekfullhet iklädde jag Aubi i en finklänning. Fick hon uppvaktning? Många pussar? Inte alls. Stod där trånandes och kråmade sig men icke en endaste puss. Inga hemliga beundrare här inte.

Blir till att sälja klänningen imorgon, någon slant ger den väl. Onödigt att släpa runt på en klänning som inte är till någon nytta. Men söt är den, klänningen.

"She moved in with a gym teacher when she was fifteen, all muscles he was. He lost his job when it all came out, and couldn't get another one. Not in that kind of small town. Everybody knew everyone else's business. My sister would hold her head high, though. She said she was in love. They were together for five years until one day he lost his temper. He hit over the back of the neck with his bullworker. She lost the use of the right side of her body. He got three years and was out in fifteen months. We saw him a while later, he was coaching a non-league football team in a Cornwall seaside town. I don't think he recognized her."

Andra bloggar om: , , ,



4 kommentarer:

Anonym sa...

oohh så vacker !

Sprang runt i Low level områden o fiskade i går, fanns massor med Hord typ 20 lvl under mig, satte en hel ära i att inte hämnas tidigare dispyter med hords. 1 till o med anföll oprovocerad, och ändå lät jag honom vara!! mitt pet gjorde dock slut på honom men jag tänkte att anfallar man får man skylla sig själv och Phantast (mit husdjur) var tydligen på sitt vanliga krigslystna humör B-) inga hjärtan där!!!

Va snäll jag känner mig B-)

Aubi sa...

Tack, tack, så trevligt att du tycker Aubi är fin i sin finklänning. ;)

Visst är det härligt att fjanta runt i lätta områden. Det var ståndaktigt och ärofullt av dig att inte bråka med Hordisarna. Men vilken tok som attackerade dig. Och tänka sig så fick han smisk av ditt husdjur. Väldigt behändigt att ha ett djur som hjälper till. :D
Du var verkligen snäll och storstint på alla hjärtans dag. Hoppas du fick rikligt med fisk.

Anonym sa...

Jo då, fisk, blev d, jag fixade questen vid lvl 225 och tog cooking samtidigt på 225. Tycker d är lite roligt att fiska nu för tiden. Faktum är att jag tycker om att springa runt i eastern kingdoms fina natur, outland är tråkigt öken, landskap, i alla fall där jag var. Tänkte att d kunne vara bra att levla till 375 innan expansionen.

Tänkte på Aubi igår faktiskt, jag sprang runt i The Hinterlands och samlade giant eggs från Ugglebeasterna och kött till cooking från vargarna och då såg jag en grotta med svampar, plockade alla, men tyvärr går d inte att skicka mellan servarna annars hadde dem redan funnits i din brevlåda. Du Får väl gå till Hemköp istället och skicka mig räckningen B-).

Aubi sa...

Tack det var en god tanke.
När Aubi har högre level ska jag nog se till att sopa rent i den grottan mer än en gång. Det är så enkelt när leveln är betydligt högre. Jag älskar när en dutt på tangenten fäller monstret.