onsdag 9 januari 2008

Blixtvisit

Det blev bara en liten stunds spel idag. Hastade iväg och slog på några monster. Hittade ett läbbigt ställe med hål i marken där ben av någon insekt stack upp. Stannade inte ens för att titta närmre för det var säkert inte alls ett hälsosamt ställe för Aubi. Det blir nog bara några vändor till i öknen och sedan får Aubi byta ort. Skulle behöva återvända till Desolace igen för att hämta några blommor.

"While handel plays his melody. Doctors cause uncertainty. And though I know the lifeguard's brave there is no one for him to save. And like some pirate sailor we crossed the spanish main. And brought our magic carpet to a marble staircased plain."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej Aubi jag skulle gärna villa lira wow med dig.
synd är ju att jag inte kör på samma server, men jag kan göra en character på din server jag hör av mig

Anonym sa...

Hej och välkommen. En vän uppskattar jag mycket. Det skulle var jättekul om du vill spela med mig på Trollbane. Så trevliga överraskningar gillar jag.