måndag 7 januari 2008

Inga vassa armbågar här inte

Motvilligt återvände jag till Tanaris. Jag tycker att det är tråkigt där, lite i alla fall. I och för sig tycker jag att omgivningen är fin men det är lite för mycket Hordes där. Just som jag höll på att fixa en quest kom det två Hordisar som tydligen också ville göra den questen. Tyckte det var bäst att diskret lämna platsen. Inte vill jag trängas och kivas om monster.

Det verkar som om Aubi tänker ta väldigt lång tid på sig att komma upp en level till. Känner nog en aning stridsleda just nu. Och så börjar det bli dags att samla guld på hög till den nya snabbare geten. Med den takt jag samlar in slantar lär det ta lång lång tid innan jag kommer i närheten av den aktningsvärda summa som behövs.

"A time so real as the one we share each day. The same dimension just a heartbeat away. In every part of you there's so much exploration out on the edge of space and time."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: