måndag 21 januari 2008

Kunde inte låta bli

Har ännu inte fått bukt med datorproblemet, det tog en kvart att försöka logga in på kontot och sedan ständiga stopp men kunde trots det inte låta bli att leka lite med Aubis assistent. Det är en gnome-mage och hon är riktigt rolig. Hon låter väldigt gulligt också. Roligast är att morpha. Aubi har blivit förvandlad till ett får många gånger och nu förstår jag varför. Visserligen förvandlar jag inte Hordes till får men allt annat som går att förvandla.

Åter till verkligheten och försöka ominstallera och rensa i datorn igen, usch så trist det är. Lite nervös blir jag, att jag ska göra något så att datorn inte startar alls. Det är lätt hänt när man som lekman fuskar i andra yrken.

"Watched the city ... city of crows. Watched them fly, watched ’em all flyin’ low. Out above the flood plain just above the dirt road. They were hungry as winter, hungry as us. Not afraid to be flyin’, not afraid to be lost. And long after we’re gone the light will stay on. "

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaa är lite läskigt ibland när man ominstallerar allt. kan ju så lätt gå på sne, men du klarar det nog :D

Anonym sa...

Hoppas det och det är ruskigt vad mycket konstiga saker som ligger och skräpar i datorn. Definitivt inte saker som jag har lagt dit. Några går inte ens att ta bort verkar det som. Rena rama virushärden i min hårddisk.